Verzending en retouren

Voor het verzenden van uw producten betaald u verzendkosten. Deze kosten zijn afhankelijk van het door u gekozen product of aantallen. U ziet direct bij u bestelling hoeveel verzendkosten u moet betalen. Voor bestellingen onder de Euro 35 is het niet mogelijk de artikelen op afspraak af te halen. 

Wanneer uw bestelling gedaan en betaald is gaan wij hard voor u aan de slag om de bestelling compleet te maken.

Wanneer u onze eigen bieren besteld heeft worden deze in een stevige doos verpakt en via PostNl aan u verzonden. Wij proberen zo snel mogelijk het pakket verzendklaar te maken. In de regel kunt u rekenen dat uw pakket binnen 2 werkdagen bij u bezorgt wordt. Omdat wij bij het verzenden afhankelijk zijn van externe partijen garanderen wij geen bezorgtermijn. 

Retour sturen:

Wettelijk gezien heeft u het recht om online bestelde producten retour te sturen.

Liefst zien wij wanneer er een klacht of probleem is dat we samen een goede oplossing verzinnen in plaats van terugzenden van producten. 

Wanneer u een bestelling retour wil verzenden kunt u uw zending goed gesloten en verpak  voorzien van ons retourformulier naar het onderstaande adres versturen:

Stadsbrouwerij Cornelis CV 

t.a.v. klantenservice

p/a/ Mecklenburglaan 66

3843 BP Harderwijk

Stuur dan uw bonnetje van de verzendkosten en de trackingcode per mail naar ons toe.

Zodra de retour verzonden producten ontvangen zijn door Stadsbrouwerij Cornelis ontvangt u van ons de verzendkosten en de productkosten retour gestort op uw bankrekening.

Maar let op: 

·     Een bestelling kan alleen retour binnen 14 dagen na levering. 

·     Een bestelling van verse producten kan nooit retour, u dient hierover altijd vooraf contact met ons op te nemen. 

·     Een bestelling kan alleen in z’n geheel retour. Dus 12 flessen besteld is 12 flessen retour. Stuurt u niet de complete bestelling retour dan kan er van terugbetaling van verzendkosten of productkosten geen sprake zijn .

Wanneer u bier met u “eigen label“ besteld gelden de volgende zaken. 

·     Tijdens het bestelproces wordt er meerdere malen aan u gevraagd de opmaak te checken. Uw etiket kunt u in pdf format downloaden. Wanneer u akkoord bent met dit etiket wordt dit ontwerp ook precies zo afgedrukt. De verantwoordelijkheid voor de juistheid van het etiket is aan u en kan geen reden zijn om de producten retour te sturen. 

·     Omdat bier met uw eigen etiket speciaal voor u gemaakt wordt en dus nooit voor een andere levering ingezet kan worden, is het niet mogelijk dit “eigen label”bier of andere “op maat gemaakte artikelen” retour te sturen. Dit bier kan nooit retour en de verzendkosten en productkosten worden dan ook niet vergoed. 

 

 

U kunt uw zending volgen:

Zodra uw pakket bij ons is verpakt, ontvangt u een e-mail met de barcode van uw zending. Hiermee kunt u het pakket de volgende dag online volgen. Als u voor PostNL heeft gekozen, kunt u het pakket via de website van PostNL volgen en weet u precies wanneer het pakket bezorgd gaat worden.  

 

Wanneer u niet thuis bent of niet in de gelegenheid bent om af te halen:

PostNL bezorgt 6 dagen in de week. Wanneer u niet thuis bent, dan biedt de postbode het pakket indien mogelijk bij de buren of een dag later opnieuw aan. Als u bij de tweede bezorgpoging niet aanwezig bent, dan wordt uw bestelling automatisch bij een afhaalpunt van PostNL bezorgd. U ontvangt hiervan bericht in uw brievenbus. De bestelling kunt u binnen twee weken afhalen op vertoon van uw legitimatie.